ihaveanaddiction

Late Summer Sunglasses!

Kategori: Allmänt

Det är sent sommar och solen skiner fortfarande! Ibland..... då o då..... jaja inte så värst mycket men när det gör det vill man väl vara snygg!!!
Om du är lite trött på Ray Bans som alla går runt o bär på just nu så kan jag tipsa om svenska märket The Local Firm som har 2 supersnygga stilar!!! För 2 år sen var jag modell för deras lookbook och fick bära deras "Dusk" sunglasses. Jag blev KÄR på en gång! Sen dess har dom blivit style classics som ägs av många kändisar, stylister och modemedvetna folk :)
Jag älskar mina! Dom kostar 1,295 kr och ni kan hitta dom i deras butiker eller här på deras hemsida www.thelocalfirm.com
Om ni vill ha något ännu enklare så har dom en annan stil som heter "Shadow" och finns i både svart och grå. Dom har inget stort "Local Firm" märke på så är lite mer low-key.
Shadow finns också att köpa i deras butiker eller på hemsidan och dom kostar 995 kr.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: