ihaveanaddiction

Bags For Boys

Kategori: Mode

Väskor, nuförtiden är det inte bara tjejer som går runt o bär på dom. Vi killar oftast har med oss gymkläder, ett ombyte i fall vädret blir plötsligt regnigt eller soligt (Sverige är ju lite oförutsägbar) eller bara för att vi vill visa upp en sån pärla som denna (Small Clipper från Mullberry). Så jag tänkte visa er några av mina favoriter som just nu bränner ett hål i min hjärna som kan snart bli ett hål i min ficka! :)
Ralph Lauren Purple Label
Baron
Botega Venetta
or finally for those who want something a little more daring:
Baron Boyy

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Jag dööööööör, fy fan vad snygga väskor!!

    2012-08-23 | 09:50:18
    Bloggadress: http://justanothervoice.blogg.se/
  • Anonym säger:

    I like the "wolly" Bag the best it's very "cherieesk" ;)

    2012-08-23 | 22:49:39
  • Daniel säger:

    @Emelie Jag vet!!! Man vill fan ut o köpa alla!

    @Cherie mmmmhmmmmm very you :)

    2012-08-23 | 22:58:28
    Bloggadress: http://ihaveanaddiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här: